Modalitats: classes i tallers

Les matèries d'INSTRUMENT es poden fer en classes individuals i tallers col·lectius. Els tallers d'INSTRUMENT  tindran un màxim de 4 alumnes.
Amb 2 alumnes, els tallers d'INSTRUMENT  tindran una durada de 45 minuts i els de 3-4 alumnes, una hora.

Com a complement de les classes presencials  sempre que ho decideixi el professor,  es podran fer CLASSES TELEMÀTIQUES .

En alguns casos, per motius excepcionals (horaris, lloc de residència...),  es podran fer CLASSES TELEMÀTIQUES .

En alguns casos,  es podrà recuparar alguna classe presencial  per TELEMÀTICA

RECORDEU: el curs de periodicitat setmanal  tindrà  27 sessions de classe o taller i en el cas de les quinzenals, 18.

INFORMACIÓ ALS ALUMNES D'INSTRUMENTS:
A principis del segon trimestre es farà un assaig col·lectiu, obert al públic. Es programarà en cap de setmana.

L' Escola Folk disposa d'alguns acordions diatònics per deixar durant les classes als alumnes d'iniciació. És molt recomanable que els alumnes disposin del seu propi instrument (hi ha diferents llocs on es poden llogar)

La participació en aquesta audició és molt recomanable i per a facilitar-ho, es faran a prop dels llocs de residència dels nostres alumnes: Arsèguel, Bellver,  Sant Julià de Cerdanyola / Bagà.

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ : de l'1 al 22 de setembre

INICI DEL CURSdilluns, 7  d'octubre

Poden haver-hi altes durant el curs, sempre que la nostra disponibilitat ho permeti