El programa Folk a l'Escola posa a l'abast de tothom l'aprenentatge de la música, els instruments i danses tradicionals als pobles i viles del Pirineu.

Impartim classes a una vintena de poblacions pirinenques repartides entre les comarques de l'Alt Urgell, Berguedà, Cerdanya. Pallars Jussà i Pallars Sobirà.

Un equip estable de professors es desplaça per les diferents escoles del territori per impartir les diferents matèries proposades en tallers col·lectius i classes individuals. A la seu de l'Escola Folk del Pirineu · Tallers d'Arsèguel, s'hi fan classes de dilluns a dissabte,

Es treballa un repertori comú que facilita que tots els estudiants, visquin on visquin del Pirineu, el puguin compartir en qualsevol ocasió.

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ: del 14 al 25 de setembre

INICI DE CURS: 13 d'octubre

Altes durant el curs, depenent sempre de la disponibilitat dels professors de l'Escola Folk del Pirineu. Demaneu informació

LES FESTES DEL FOC AL PIRINEU, és el tema escollit enguany per treballar durant el curs.
Què són les Falles, la Fia-faia...? Aprendre músiques relacionades amb les festes del foc...
El DICCIONARI DEL FOC, trobar i incloure noves paraules, etc.
VISITEU LA PÀGINA DE LES FESTES DEL FOC AL PIRINEU