XV Folk a l'Escola · Curs 2021-2022

MATERIALS CURS 2021-2022:
ALMANAC DE DANSES TRADICIONALS
Repertori per treballar durant el curs

Un recorregut pel calendari de festes pirinenques i les seves danses

Dins la pàgina MATERIALS de l'Escola Folk del Pirineu hi trobareu:
Informació de les diferents festivitats tradicionals segons l'època de l'any.
Descàrrega de partitures i àudios de les danses. en diferents tonalitats
Almanac/diccionari de festes
Vídeos

El programa Folk a l'Escola posa a l'abast de tothom l'aprenentatge de la música, els instruments i danses tradicionals als pobles i viles del Pirineu.

Impartim classes a una vintena de poblacions pirinenques repartides entre les comarques de l'Alt Urgell, Berguedà, Cerdanya. Pallars Jussà i Pallars Sobirà.

Un equip estable de professors es desplaça per les diferents escoles del territori per impartir les diferents matèries proposades en tallers col·lectius i classes individuals. A la seu de l'Escola Folk del Pirineu · Tallers d'Arsèguel, s'hi fan classes de dilluns a dissabte,

Es treballa un repertori comú que facilita que tots els estudiants, visquin on visquin del Pirineu, el puguin compartir en qualsevol ocasió.

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ: del 6 al 25 de setembre

INICI DE CURS: 11 d'octubre

Podran haver-hi altes durant el curs, depenent sempre de la disponibilitat dels professors de l'Escola Folk del Pirineu.
Demaneu informació

LES FESTES DEL FOC AL PIRINEU, va ser el tema escollit per treballar durant el curs passat.
Què són les Falles, la Fia-faia...?
Aprendre músiques relacionades amb les festes del foc...
DICCIONARI DEL FOC, trobar i incloure noves paraules, etc.

CURS 2021-22
ALMANAC DE DANSES TRADICIONALS