Grups instrumentals

GRUP D'ACORDIONS . Dirigit per Cati Plana.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dijous vespre (horaris per confirmar).
Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel. Formació específica per acordions diatònics, tot i que puntualment s'hi podrien afegir altres instruments. Es requereix un bon nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Es treballarà i s'aprofundirà en arranjaments de temes instrumentals tradicionals. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per audicions i concerts públics que l escola programarà regularment.
Preu variable segons el nombre d'inscrits. Consulteu preus.

GRUP CORDA FREGADA (violí, viola, violoncel i contrabaix. Dirigit per Elias Porter.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dissabtes matí (horaris per confirmar). Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel.Es requereix nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument.Formació expressament pensada per instruments de corda fregada.Es treballarà repertori instrumental tradicional pirinenc.El grup tindrà un repertori efectiu preparat per audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Preu variable segons nombre d'inscrits. Consulteu preus.

GRUP CANYA, VENT I PERCUSSIÓ. Dirigit per Isidre Pelàez.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dissabtes matí (horaris per confirmar). Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel.Es requereix nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument.Formació expressament pensada per instruments de canya (sac de gemecs, gralla i tarota), flabiol i tamborí, metall i percussió.Es treballarà repertori instrumental tradicional pirinenc.El grup tindrà un repertori efectiu preparat per audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Preu variable segons nombre d'inscrits. Consulteu preus .

GRUP INSTRUMENTAL FAMILIAR.
1 hora. Periodicitat mensual
Adreçat a membres d'una mateixa unitat familiar. Tots els nivells.
Consulteu preus .

GRUP DE PANDERETES. Dirigit per Mariona del Carmen
1 h o 1:30 h (es decidirà la durada en funció del nombre d'inscrits. Periodicitat mensual. Dissabtes migdia (12:30 h)
Matèria impartida a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel.

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ: del 6 al 25 de setembre

INICI DE CURS: 11 d'octubre