Grups instrumentals

GRUP D'UKELELES I/O GUITARRES. Dirigit per David Surià
45 minuts. Periodicitat setmanal
Es treballaran els acords majors i menors, l'acompanyament rítmic i arpegiat, lectura dels xifrats dels acords i s'aprofundirà en arranjament de temes instrumentals tradicionls i obert a d'altres estils musicals.
Si es vol, es podran fer diferents grups segons l'edat dels participants.

PERCUSSIÓ CORPORAL. dirigit per David Surià
a partir de 7 anys i adults. Quan convingui, es separaran els grups depenent de l'edat dels inscrits.
Jocs de percussió, conceptes de rítmica, coordinació, lateralitat.
Atenció i capacitat de treball en grup
Expressivitat a través del moviment
Ritme, veu, cos i improvisació

GRUP INSTRUMENTAL (GUITARRA / UKELELE / BAIX. Dirigit per David Surià
Obert a més instruments. Es treballarà i s'aprofundirà en arranjaments de temes instrumentals tradicionals. El treball en grup.
Consulteu preus.

GRUP D'ACORDIONS . Dirigit per Cati Plana.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dijous vespre (horaris per confirmar).
Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel. Formació específica per acordions diatònics, tot i que puntualment s'hi podrien afegir altres instruments. Es requereix un bon nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Es treballarà i s'aprofundirà en arranjaments de temes instrumentals tradicionals. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per audicions i concerts públics que l escola programarà regularment.
Preu variable segons el nombre d'inscrits. Consulteu preus.

GRUP CANYA, VENT I PERCUSSIÓ. Dirigit per Isidre Pelàez.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dissabtes matí (horaris per confirmar). Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel. Es requereix nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Formació expressament pensada per instruments de canya (sac de gemecs, gralla i tarota), flabiol i tamborí, metall i percussió. Es treballarà repertori instrumental tradicional pirinenc. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Preu variable segons nombre d'inscrits. Consulteu preus .

GRUP INSTRUMENTAL FAMILIAR.
1 hora. Periodicitat mensual
Adreçat a membres d'una mateixa unitat familiar. Tots els nivells.
Consulteu preus .

GRUP DE PANDERETES. Dirigit per Mariona del Carmen
1 h o 1:30 h (es decidirà la durada en funció del nombre d'inscrits. Periodicitat mensual. Dissabtes migdia (12:30 h)
Matèria impartida a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel.

GRALLERS I TIMBALERS DE LA VILA DE LLÍVIA. Dirigit per Jordi Serrano
Periodicitat quinzenal. A partir dels 8 anys d'edat

1 h o 1:30 h (es decidirà la durada en funció del nombre d'inscrits. Més endavant confirmarem els horaris)

Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració de la Colla de Geganters de Llívia

Aquest projecte s'impartirà únicament a Llívia.

La finalitat és oferir formació en gralla i timbal als alumnes del centre escolar, però amb les portes obertes a la resta de veïns de Llívia i comarca que vulguin participar-hi

Ensenyament de la gralla i el timbal en grup per a la creació de la Colla de Grallers i Timbalers de la Vila de Llívia. Tot i això, quan convingui treballarem puntualment de forma individualitzada. Amb aquest projecte que compte amb el recolzament de l'Ajuntament i l'Escola Jaume I de Llívia, l'Escola Folk del Pirineu endega aquest projecte perquè la Colla, participi en les diverses activitats tradicionals (cercaviles, balls de gralles...) treballant colze a colze amb les colles de cultura popular existents (Gegants, entremesos popular.s ..), impulsar-ne de noves, acompanyaments solemnes... (tocs d'inici de festes, seguicis de cerimònia...), etc.

Els membres de la Colla, a part de l'aprenentatge tècnic de l'instrument, treballaran un repertori especialment pensat per tocar en els diferents actes de cultura popular i tradicional de la Vila de Llívia..

Les classes es faran en aules de l'Escola Jaume I de Llívia.
Consulteu preus

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ : de l'1 al 16 de setembre

INICI DEL CURS: 3 d'octubre

Poden haver-hi altes durant curs, sempre que la nostra disponibilitat ho permeti