Grups instrumentals

PERCUSSIÓ CORPORAL. Dirigit per David Surià
a partir de 7 anys i adults.  Quan convingui, es separaran els grups depenent de l'edat dels inscrits.
Jocs de percussió, conceptes de rítmica, coordinació, lateralitat.
Atenció i capacitat de treball en grup
Expressivitat a través del moviment
Ritme, veu, cos i improvisació
Consulteu preus

GRUP INSTRUMENTAL 1 . Dirigit per Cati Plana.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dijous vespre (horaris per confirmar).
Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel. Formació oberta a tots els instruments. Es requereix un bon nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Treballarem a partir de repertori tradicional, el fraseig i l'articulació de melodies, així com l'harmonia i bases d'acompanyament. En alguns casos aplicarem contracants o segones veus. Finalment,  utilitzant els diferents elements presentats, arranjarem la peça per a tocar-la conjuntament. Cercarem les possibilitats que ens proporcioni la instrumentació i experimentarem amb la forma i la dinàmica. Es tracta d’un exercici creatiu on ens adaptarem als músics inscrits. Es recomana un nivell mitjà amb l'instrument. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l escola programarà regularment.
Consulteu preus

GRUP INSTRUMENTAL  2 ( obert a tots els instruments). Dirigit per Isidre Pelàez. Matèria impartida a Bellver. Dissabtes  (matí)
1 hora. Periodicitat quinzenal.  (horaris  per confirmar).  Es requereix nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Formació expressament pensada per instruments de canya (sac de gemecs, gralla i tarota), flabiol i tamborí, metall i percussió.  Es treballarà repertori instrumental tradicional pirinenc. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Consulteu preus

GRUP INSTRUMENTAL  3 (Lectura musical. Gralles, tarota, sac de gemecs,  flabiols i tambori i percussió.  Adreçada a joves instrumentistes d'entre  12 i 17 anys).
Dirigit per Isidre Pelàez.
Matèria impartida a Bellver (dates per confirmar)
1 hora. Periodicitat setmanal.  (horaris  per confirmar).  Formació expressament pensada per instruments de canya (sac de gemecs, gralla i tarota), flabiol i tamborí, metall i percussió.  Es treballarà repertori instrumental tradicional pirinenc. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Consulteu preus

MOIXONS DEL SEGRE (Grup de flabiols i tamborins i sacs). Dirigit per Isidre Pelàez
Trobades setmanals (dijous)  a Bellver.
Repertori per a grups de flabiols i tamborins i sac. Treball  de memorització de repertori  majoritàriament pirinenc efectiu per audicions, cercaviles i balls.
Aquest grup, creat fa 3 anys,  parteix d'una formació de 8 flabiolaires i un sac, eventualment una o dues tarotes.
Aquest nombre de músics  afecta a una reducció important del preu mensual i de matrícula
Consulteu preus

GRUP INSTRUMENTAL  4 (corda polsada., guitarra, ukelele... ) .  Dirigit per David Surià
1 hora.   Periodicitat quinzenal.  Dates per confirmar.
Es treballaran els acords majors i menors, l'acompanyament rítmic i arpegiat, lectura dels xifrats dels acords i s'aprofundirà en arranjament de temes instrumentals tradicionals i obert  a d'altres estils musicals.
Si es vol, es podran fer diferents grups  segons l'edat dels participants.
Consulteu preus

GRUP  D'ACORDIONS DIATÒNICS (nivell inicial/mitjà). Dirigit per Martine Lambregts
1 hora. Periodicitat quinzenal.  (dies per confirmar). Matèria impartida només a Bellver. Es requeriex un mínim nivell de lectura  i control tècnic de l'instrument equivalent a  un any de pràctica.  Es treballarà repertori instrumental tradicional. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.

GRUP INSTRUMENTAL FAMILIAR.
1 hora. Periodicitat  mensual
Adreçat a membres d'una mateixa unitat familiar. Tots els nivells.

GRUP DE PANDERETES. Dirigit per Mariona del Carmen
1:30 h. Periodicitat mensual.  Dissabtes (horaris flexibles a convenir entre professora i alumnes)
Matèria impartida a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel.

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ : de l'1 al 22 de setembre

INICI DEL CURSdilluns, 7  d'octubre

Poden haver-hi altes durant el curs, sempre que la nostra disponibilitat ho permeti