Grups instrumentals

PERCUSSIÓ CORPORAL. Dirigit per David Surià
a partir de 7 anys i adults.  Quan convingui, es separaran els grups depenent de l'edat dels inscrits.
Jocs de percussió, conceptes de rítmica, coordinació, lateralitat.
Atenció i capacitat de treball en grup
Expressivitat a través del moviment
Ritme, veu, cos i improvisació
Consulteu preus.

GRUP INSTRUMENTAL 1 . Dirigit per Cati Plana.
1 hora. Periodicitat quinzenal. Dijous vespre (horaris per confirmar).
Matèria impartida només a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel. Formació oberta a tots els instruments. Es requereix un bon nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Treballarem a partir de repertori tradicional, el fraseig i l'articulació de melodies, així com l'harmonia i bases d'acompanyament. En alguns casos aplicarem contracants o segones veus. Finalment,  utilitzant els diferents elements presentats, arranjarem la peça per a tocar-la conjuntament. Cercarem les possibilitats que ens proporcioni la instrumentació i experimentarem amb la forma i la dinàmica. Es tracta d’un exercici creatiu on ens adaptarem als músics inscrits. Es recomana un nivell mitjà amb l'instrument. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l escola programarà regularment.
Consulteu preus.

GRUP INSTRUMENTAL 2 ( canya, vent i percussió). Dirigit per Isidre Pelàez.
1 hora. Periodicitat quinzenal.  (horaris  per confirmar).  Es requereix nivell de lectura i un control tècnic equivalent a tres anys de pràctica amb l'instrument. Formació expressament pensada per instruments de canya (sac de gemecs, gralla i tarota), flabiol i tamborí, metall i percussió.  Es treballarà repertori instrumental tradicional pirinenc. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Consulteu preus .

GRUP INSTRUMENTAL 3 (corda polsada., guitarra, ukelele... ) .  Dirigit per David Surià
1 hora.   Periodicitat quinzenal
Es treballaran els acords majors i menors, l'acompanyament rítmic i arpegiat, lectura dels xifrats dels acords i s'aprofundirà en arranjament de temes instrumentals tradicionals i obert  a d'altres estils musicals.
Si es vol, es podran fer diferents grups  segons l'edat dels participants.
Consulteu preus.

GRUP  D'ACORDIONS DIATÒNICS (nivell inicial/mitjà). Dirigit per Martine Lambregts
1 hora. Periodicitat quinzenal.  (dimarts o dimecres. Per confirmar). Matèria impartida només a Bellver. Es requeriex un mínim nivell de lectura  i control tècnic de l'instrument equivalent a  un any de pràctica.  Es treballarà repertori instrumental tradicional. El grup tindrà un repertori efectiu preparat per  audicions i concerts públics que l'escola programarà regularment.
Consulteu preus

GRUP INSTRUMENTAL FAMILIAR.
1 hora. Periodicitat  mensual
Adreçat a membres d'una mateixa unitat familiar. Tots els nivells.

GRUP DE PANDERETES. Dirigit per Mariona del Carmen
1:30 h. Periodicitat mensual.  Dissabtes (horaris flexibles a convenir entre professora i alumnes)
Matèria impartida a l'Escola Folk del Pirineu, Arsèguel.

GRALLERS I TIMBALERS DE LA VILA DE LLÍVIA.  Dirigit per  Jordi Serrano
Periodicitat  quinzenal. A partir dels 8 anys d'edat

1 h o 1:30 h (es decidirà la durada en funció del nombre d'inscrits.  Més endavant confirmarem els horaris)

Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració de la Colla de Geganters de Llívia

Aquest projecte s'impartirà únicament a Llívia.

La finalitat és oferir formació en gralla i timbal als alumnes del centre escolar, però amb les portes obertes  a la resta de veïns de Llívia i comarca que vulguin participar-hi

Ensenyament de la gralla i el timbal en grup  per a  la creació de la Colla de Grallers i Timbalers de la Vila de Llívia.  Tot i això, quan convingui  treballarem puntualment de forma individualitzada. Amb aquest projecte que compte amb el recolzament de l'Ajuntament i l'Escola Jaume  I de Llívia,  l'Escola Folk del Pirineu endega aquest projecte perquè la Colla,  participi en les diverses activitats tradicionals (cercaviles, balls de gralles...)  treballant colze a colze amb les colles de cultura popular  existents (Gegants, entremesos popular.s ..), impulsar-ne de noves,  acompanyaments solemnes... (tocs d'inici de festes,  seguicis de cerimònia...), etc.

Els membres de la Colla, a part de l'aprenentatge tècnic de l'instrument, treballaran  un repertori especialment pensat per tocar en els diferents actes  de cultura popular i tradicional de la Vila de Llívia..

Les classes es faran en aules de l'Escola Jaume I de Llívia.
Consulteu preus

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ : de l'1 al 15 de setembre

INICI DEL CURSdilluns, 2  d'octubre

Sempre que la nostra disponibilitat ho permeti, Poden haver-hi altes durant curs,