Instruments

Algunes classes d'instrument podrien començar amb session curtes (15 minuts) de llenguatge musical, és a dir, una classe de 30 minuts d'instruments, podria tenir una durada de 45 minuts (15 minuts de llenguatge i 30 minuts d'instrument). Seguint l'exemple, es considerarà una classe de 45 minuts

A finals del primer i segon trimestre es faran audicions col·lectives. Aquestes sessions es programaran en caps de setmana i s'anunciaran a principis de cada trimestre.
La participació en aquestes audicions és obligatòria i per a facilitar-ho, es faran a prop dels llocs de residència dels nostres alumnes: Arsèguel, Bellver, Prats i Sansor, Montferrer, Sant Julià de Cerdanyola / Bagà.

El curs regular serà de 27 sessions de classe o taller (una mitjana de 9 sessions trimestrals).
El curs de periodicitat quinzenal serà de 18 sessions (6 per trimestre).

MATÈRIES
Acordió diatònic
(inicial, mitjà i avançat)
Chalumeau (preparatori per iniciar al clarinet)
Clarinet ( inicial i mitjà)
Flabiol i tamborí
(inicial). Tallers col·lectius a partir de 8 anys d'edat (a partir de 2 inscrits)
Flauta travessera (inicial, mitjà i avançat)
Gralla (inicial i mitjà). Consultar, enguany es proposarà alternar grup instrumental i classe
Guitarra (inicial i mitjà)
Guitarró (inicial i mitjà)
Piano (inicial i mitjà)
Percussió corporal (inicial i mitjà)
Sac de gemecs (inicial)
Ukelele (inicial i mitjà)
Viola (inicial, mitjà i avançat)
Violí (inicial, mitjà i avançat).

MATÈRIES IMPARTIDES NOMÉS A L'ESCOLA FOLK DEL PIRINEU, A ARSÈGUEL.
Bateria
(inicial, mitjà i avançat)
Contrabaix/baix elèctric (inicial, mitjà i avançat. Només dissabtes. Periodicitat quinzenal)
Harmonia i arranjaments 1 i 2. Periodicitat quinzenal