Riu avall

L'Escola Folk del Pirineu conjuntament amb la formació  Moixons del Segre (flabiols i tamborins, sacs i tarotes) la baixada del riu Segre des de les Gorges a Llo (Alta Cerdanya)  fins a l'aiguabarreig amb el Cinca i l'Ebre a Mequinensa (Ribagorça).

Una recorregut per etapes compartint  música  i dansa amb els músics, escoles de música, creadors.... de cada lloc.

En aquesta pàgina anirem allotjant fotos, vídeos i quadern de bitàcola de cada etapa.

Amb aquest projecte, l'Escola Folk del Pirineu vol  experimentar  per aplicar la idea a un projecte futur  no gaire llunyà on s'impliquin   alumnes i professors  de la mateixa escola.

Diumenge, 27 d'octubre comencem a les Gorges del Segre a Llo i després a Sallagosa.