Matrícula i preus

Matrícula: 40 €.  Cobrament: octubre, amb la primera mensualitat.
Als inscrits de la mateixa unitat familiar, només se'ls cobrarà una matrícula.

Tallers quinzenal: 27 € mensuals. *24 € · **22 €
Classe individual quinzenal de 30 minuts: 34 mensuals *31 €   ** 29
Classe individual quinzenal de 45 minuts: 48 mensuals *43  ** 41
Classe individual quinzenal de 60 minuts: 60 mensuals *54  €  ** 52

DESCOMPTES
*Més d’un membre inscrit de la mateixa unitat familiar. Per inscripció en més d’una opció.
** Unitat familiar inscrita en quatre matèries o més.
El preu de la matrícula és tarifa única (sense descomptes).  Als inscrits de la mateixa unitat familiar, només se'ls cobrarà una matrícula.

Les quotes es domiciliaran a primers de cada mes —el dia 5— tot i que el mes d'octubre, ho farem entre la segona i tercera setmana  i rebreu dos rebuts, el de la matrícula i la mensualitat.

INFORMACIÓ ALS ALUMNES D'INSTRUMENTS: A principis del segon trimestre es farà un assaig col·lectiu obert al públic. Aquesata sessió es farà en cap de setmana.

La participació en aquests assaigs  és molt recomanablei i  per a facilitar-ho, es farà  a prop dels llocs de residència dels nostres alumnes:  Arsèguel, Bellver, Prats i Sansor, Montferrer, Sant Julià de Cerdanyola / Bagà  i la Pobla de Lillet.

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ : de l'1 al 15 de setembre

INICI DEL CURSdilluns, 2  d'octubre

Poden haver-hi altes durant curs, sempre que la nostra disponibilitat ho permeti