On som?

L'Escola Folk del Pirineu · Tallers d'Arsèguel estructura una oferta formativa basada en tres branques pedagògiques,  Folk a l'Escola,  Colònies per a Joves Intèrprets Folk  i els tallers especialitzats de cap de setmana.

El curs 2007-2008, l'Escola Folk del Pirineu · Tallers d'Arsèguel   va iniciar Folk a l’Escola,  el programa pedagògic que posa a l’abast de tothom l’ aprenentatge de la música, dels  instruments i danses  a través del repertori tradicional. Un equip  de professors es desplaça per viles i pobles del Pirineu per impartir les diferents matèries proposades.

Folk a l'Escola arriba a una vintena de pobles de  les comarques de l'Alt Urgell, Berguedà, Cerdanya, Pallars Jussà i Pallars Sobirà.

L’ ensenyament es fa tant en tallers col·lectius com en classes individuals i va adreçat a  mainada, joves i adults.

DIAPOS ESCOLA FOLK

ON SOM?
Escola Folk del Pirineu · Tallers d'Arsèguel
Doctor Llangort, 17
25722 ARSÈGUEL
973 38 41 82

L'Escola Folk del Pirineu la trobareu a les aules d'escoles i equipaments municipals de les comarques de l'Alt Urgell, Alt Berguedà, Cerdanya, Pallars Jussà i Pallars Sobirà.

Es podrem veure a Alp, Arsèguel,  Bagà, Bellver de Cerdanya, Ger, Lles, Martinet, Montferrer, Montellà, Pobla de Segur, Prats i Sansor, Prullans, Puigcerdà, Sant Julià de Cerdanyola, La Seu d'Urgell, Sort, Valls d'Àneu i Vall Fosca