PERCUSSIÓ CORPORAL
Escola Folk del Pirineu, Arsèguel
Taller dirigit per
David Surià

L’expressió musical més antiga probablement sigui la percussió corporal i la veu. Trobem ritme a tot arreu, als batecs del cor, quan respirem, quan caminem. Per això la percussió corporal és ideal per treballar en grup i desenvolupar el sentit rítmic, la concentració, la relaxació i la improvisació.

Descobrim una nova forma d’expressar-nos de manera rítmica i creativa, alhora que desenvolupem l’empatia i la cohesió grupal.

El Taller està adreçat a adults i professors (de música o no) amb l’objectiu de donar eines i obrir noves possibilitats de creació, dinàmiques de grup, explorar els diferents sons del nostre cos (ritme amb el peu, picar de mans, veu, gestos, etc.). Crearem precussions per un variat repertori.

CONTINGUTS:

— Aprendre patrons rítmics bàsics de percussió corporal.

— Desenvolupar la coordinació motriu en relació amb el ritme.

Bastir una coreografia amb percussió corporal.

Utilitzar el cos com a mitjà expressiu i de comunicació.

Conèixer el propi cos i reconèixer el dels altres.

Dinàmiques col·lectives respectant el grup.

Cohesionar el grup a través d’una activitat d’expressió artística.

PREUS: 25 € · *22

*DESCOMPTES
alumnes de l’Escola Folk del Pirineu; alumnes dels tallers del C.A.T., associades a DIÀDONA, alumnes de les EMM de la Seu d’Urgell i Puigcerdà i alumnes de l’EMM del Centre de les Arts de l’Hospitalet de Llobregat.

Un cop hagueu tramès el formulari d'inscripció us farem arribar les dades per fer la transferència bancària al nostre compte i la tramesa del resguard bancari corresponent.

Consulta aquí els
ALLOTJAMENTS del voltant.

Per assegurar si hi ha places disponibles, poseu-vos en contacte abans de fer la inscripció
973 38 41 82 ·