PERCUSSIÓ CORPORAL

Dissabte, 11 de febrer (de 10.30 a 13,30 h)

Tècnica i repertori

(Taller obert a tothom, no cal experiència prèvia)

La música corporal és probablement l'expressió musical més antiga. Trobem ritme a tot arreu, als batecs del cor, quan respirem, quan caminem. Per això la percussió corporal és ideal per treballar en grup i desenvolupar el sentit rítmic, la concentració, la relaxació i la improvisació.

Descobrirem una nova forma d'expressar-nos de manera rítmica i creativa, alhora que desenvolupem l'autoestima, l'empatia i la cohesió grupal.

Treballarem:

— Introducció a  l'experiència d'interpretar música amb el nostre cos

— Fomentar la participació en altres tipus de música.

— Sentit rítmic.

— Habilitats musicals.

Dissabte, 25 de febrer (de 10.30 a 13.30 h)
Eines i recursos pedagògics

El Taller està adreçat a adults i professors (de música o no) amb l'objectiu de donar eines i obrir noves possibilitats de creació, dinàmiques de grup, explorar els diferents sons del nostre cos (ritme amb el peu, picar de mans, veu, gestos, etc.) i un variat repertori de cançons.

Treballarem:
— Aprendrem patrons rítmics bàsics de percussió corporal.
— Desenvoluparem  la coordinació motriu en relació amb el ritme.
— Muntarem  una coreografia amb percussió corporal.
— Utilitzarem  el cos com a mitjà expressiu i de comunicació.
— Estimarem  el propi cos i reconèixer i respectar el dels altres.
— Treballarem  dinàmiques col·lectives respectant el grup.
— Cohesionarem  el grup a través d'una activitat d'expressió artística.

PREUS:
Per cada taller,    27 €   * 24 €
Pels dos tallers,  50 €    * 45 €

*DESCOMPTES
alumnes de l’Escola Folk del Pirineu;  alumnes dels tallers del C.A.T.,  Amics del C.A.T.,  associades a DIÀDONA,  alumnes de les EMM de la Seu d’Urgell i Puigcerdà i alumnes de l’EMM del Centre de les Arts de l’Hospitalet de Llobregat.

Un cop  hagueu tramès el formulari d'inscripció  us farem arribar les dades  per fer la transferència bancària al nostre compte i la tramesa del resguard bancari corresponent.

Per assegurar   places disponibles, poseu-vos en contacte abans de fer la inscripció
973 38 41 82 · escolafolkdelpirineu@tradicionarius.cat

Consulta aquí els ALLOTJAMENTS  del voltant.

COMPARTIU VEHICLES!!!

INSCRIPCIÓ