LA VEU I EL CANT POPULAR: RECORDANT L'OVIDI MONTLLOR
21 i 22 de novembre
Escola Folk del Pirineu, Arsèguel
Taller a càrrec d'Arturo Gaya

Curs teòric i pràctic sobre la veu en el cant popular, a través de les cançons d’Ovidi Montllor.

CONTINGUTS
Tècnica de cant en la música popular: coneixement del cos, emissió, i interpretació.
Importància de la transmissió oral en el cant popular.
Impostacions tradicionals i domini de la pròpia veu.
Pràctica de cant a partir del repertori de l’Ovidi.
Anàlisi teòric i pràctic de les cançons de l’Ovidi Montllor segons gèneres i temàtiques.
Aproximació a la figura de l’Ovidi i les seues aportacions a la cançó: difusió de la poesia a través de la música, introducció dels gèneres de música d’arrel a la nova cançó.

HORARIS
Dissabte, de 10 h a 14 h i de 16 h a 20 h; diumenge, de 10 h a 14 h

Preu: 72 € *65 €

*DESCOMPTES
alumnes de l’Escola Folk del Pirineu; alumnes dels tallers del C.A.T., associades a DIÀDONA, alumnes de les EMM de la Seu d’Urgell i Puigcerdà i alumnes de l’EMM del Centre de les Arts de l’Hospitalet de Llobregat.

Consulta aquí els ALLOTJAMENTS disponibles

Per mantenir les distàncies de seguretat, el taller tindrà un màxim de 15 inscrits.
Per assegurar si hi ha places disponibles, poseu-vos en contacte abans de fer la inscripció

973 38 41 82 · escolafolkdelpirineu@tradicionarius.cat